Perill

  

     Si no hagués estat per aquella nit de borratxera, mai hagués deixat que em masturbessis a la platja.

     I, tanmateix, va ser un acte enjogassat, plaent, sense pes específic.

     Només que en tu no hi havia cap voluntat de joc, cap actuació a l’atzar, cap donament sense premeditació.

     Amb la teva figura negra d’au, les ales batent i desplegades, malgrat la ginebra que havíem begut tots dos, tenies un objectiu concís: utilitzar-me.

     Les estrelles, juganeres, s’amuntegaven al cel, els mol·luscs univalves enganxaven a la roca la seva carn llapissosa per poder xuclar la saba del mar, com els teus dits obrien el meu sexe per poder, després, xuclar-me.

     Dits experts que mentre em fregaven la vulva panteixant i xopa m’excitaven circularment el mugró, amb l’alè expel·lit pels teus llavis bullents dins l’orella.

     Després que jo fes que perseveressis en el teu frec eficient més enllà de la pujada màxima de graus, accionant-t’hi els dits amb urgència amunt i avall, en una davallada lenta i delitosa, vaig esclatar en riallades. Riallades frívoles, superficials, lleugeres, que tu no vas compartir.

     Per fer-te’n també partícip, et vaig fer pessigolles als costats de la cintura, a sota el braç, al coll, però tu no vas rendir-te.

     Jo no vaig veure el perill. Tu ni tan sols m’agradaves. Però em vas ajudar a no haver de vomitar, acompanyant-me a fer aquella passejada. I ara, davant del mar, després d’haver-te deixat desfer la meva lligacama i masturbar-me, vaig preguntar-te, rient:

     —Però, què passa?

     —Passen coses bones —vas dir només.

     No sabia que després, a la teva habitació, descobriria una nova dimensió sexual de la qual no podria sostraure’m, una ardència de llums febroses i fúcsies, una embranzida que em portaria a l’ansietat de tenir-te a totes hores, fins que tu, just quan volguessis, em foragitessis amb violència i sense  cap contemplació.

 

 

Deixa un comentari

