Vine

 

     —Ai, Flora, quina bona olor que fas…

     —Sí?

     —I quina pell més suau… ai…

     —Sí?

     —Vine, Flora, anem al paller!

     —No, Antoni…

     —Sí, que aquest pedrís és incòmode.

     —És que…  la meva germana em buscarà.

     —Però si està ballant amb el Pere. Poc s’hi fixa, ara, en tu.

     —És que tindré fred. Aquesta disfressa d’elf no és gaire calenta.

     —Què dius, ara! Ja t’escalfaré jo.

     —És que… Antoni… no sé… de veritat…

     —Que et fa por la meva disfressa d’ós?

     —No. És que no vull… començar res…

     —Shhhhh… Confia amb mi. Vine.

     —És tard, ja… Guaita, les tres de la matinada.

     —Vinga, Flora, que avui és Carneltostes, dona, i quan l’orquestra toqui l’últim ball ja tornarem a ser aquí.

     —Vols dir?

     —Que sí!       

 

*

 

     —Quin cel més bonic! I el fenc és bla.

     —Mmmmm…

     —Ei… no, ei… no, els pantalons no.

     —Shhhhh…                                     

     —Antoni, no…

     —Ohhh! Deixa’m… deixa’m…

     —No… sisplau, Antoni…

     —Ai, que bona que estàs…

     —No… no…

     —Deixa’m… que no m’aguanto…

     —Però… sisplau…

     —Així, ahhh… així, ahhhhh…

     —Antoni…

     —Mmm…   mmmmm… mmmmmmmmmmMMMMMmmm…

     —Ai…

     —Buuuf. En tenia tantes ganes… Mira, sembla una ria, això.

     —Ai… vine… acosta’t…

     —Deixa, Flora, què vols?

     —Vine … ai… no em deixis, ara…

     —Estàs de broma? Jo guillo, tia. Aquí hi fa un fred que pela. Que véns o què?

Deixa un comentari

