Galeria

Tu em temptes

     Ai, com et desitjo! Se’m fa la boca aigua. Cada vegada que et veig tinc un tremolor sencer del cos, que es somou com una nata.

     Vindria cap a tu i se t’enduria a un carreronet solitari, i allà se’t menjaria sencer, a petites mossegades.

     O bé ens n’aniríem ben juntets cap a casa meva, mentre jo t’acaronaria i t’estrenyeria contra el meu pit.

     L’olor que desprens m’enamora, i el teu color morenàs, i la teva constitució plena d’exotisme m’arboren. Què no faria per tenir-te!

     Ai, no saps com et vull, i com voldria expressar-t’ho i, sobretot, fer-t’ho sentir.

     I, saps què somio? Que quan arribés a casa meva amb tu, el primer que faria, abans ni tan sols de tastar-te, seria treure’m una a una les peces de roba que m’estrenyen: ara la brusa, ara la faldilla, ara les mitges opressores, i posar-me còmoda del tot, a fi d’assaborir-te lliurement de dalt a baix, en el bo i millor que ets de tot allò que em pot oferir aquesta vida.

     No hi ha res com la teva imatge, com l’atracció que em provoques, com la necessitat que m’apareix en veure’t.

     Poques coses penetren tan directament els meus sentits, i amb tu em perdo en un batibull de sensacions marejadores. Fins i tot el teu nom és poesia. Ai, no saps com arribes a temptar-me, i com et voldria!

     Però després de desitjar-te fins a un extrem suprem, sempre acabo recogitant, perquè tu no ets de cap manera per a mi. “Una mica de congruència amb mi mateixa, sisplau!”, em dic. On s’és vist que et pugui  mai tenir pesant els 136 que marcava ahir la bàscula! El meu cor tremola perquè no pots ser pas meu.

     Però, i el dia que m’aprimi i tingui una figura lleugera com un saltimbanqui? Aleshores et podré fruir? No espero una altra cosa en aquesta vida, però, com va dir el doctor, que és un gran savi, si ara et fes meu podria sobrevenir-me una aturada cardíaca, i aleshores sí que hauríem perdut bous i esquelles, deliciós pastisset exuberant de gerds i trufa!

 

Anuncis

Deixa un comentari

