Esmorzar

Queia el sol iridiscent a la plaça,
el cel lluminós era just a tocar,
en l’aire tot net els ocells hi piulaven,
els arbres alçaven la saba vital.

Entre el temps sedós la pau s’hi gronxava,
jo era asseguda a una taula del bar,
pels punts cardinals la joia fimbrava,
cafès fumejaven entre els esmorzars.

Anuncis

One response to “Esmorzar

  1. Em faig la imatge de seguida, Carme, ara sóc a Valls, una absurda matinada d’abril, amb una absurda pneumònia, després d’una absurda relació que m’ha deixat mort, i encara recordo les boniqueses que et deia i em contestaves: amb aquest poema m’has obert una finestra al que més enyoro, al meu blog només hi veuràs fantasmes, política i enemics imaginaris, jo mateix canto cada dia la cançó del mort per no haver de brillar massa.

Deixa un comentari

