Espurna’m

mar onades blaves

Anuncis

3 responses to “Espurna’m

  1. Hola Carme.
    Felicitats per tots les teus poemes.
    La meva afició és la fotografía i participo properament en una exposició colectiva al meu poble (Premià de Dalt) de fotos sobre temàtica del mar. Cada foto anirà acompanyada d’un poema. M’agradaria acompanyar la meva foto amb aquest poema teu si no tens inconvenient.
    Gràcies.
    Daniel

  2. Hola Daniel. No hi tinc cap inconvenient. Tot al contrari, és un honor. Una abraçada forta. Només demano que el signis amb el meu nom.

Deixa un comentari

